Az OTDK Orvos- és Egészségtudományi Szekcióján is képviseltette magát az Európa Kollégium

Április 19-én reggel 7 órakor tízen indultunk útnak az Európa Kollégium elől egy 30 személyes kisbusszal, mely Szegedig vitt minket. Onnan vonattal folytattuk az utazást Budapestig. A Nyugati pályaudvarra érkeztünk, ahonnan metróval mentünk végállomásunkra, a keleti pályaudvarnál lévő Danubius Hotel Hungaria szállodába. A hotelben biztosítva volt a reggeli, melyet svéd asztal formájában tálaltak. A Semmelweis Orvostudományi Egyetem elméleti tömbjében regisztráltunk, fényképezkedtünk, majd ezt követően előadásokon vettünk részt megfigyelőként.

Másnap a délelőtt folyamán meglátogattuk a Parlamentet és a rakpartot, délután pedig Lajkó Flórián kollégánkat támogattuk jelenlétünkkel a Semmelweis Egyetem Elméleti Orvostudományi Központjában az Orvos- és Egészségtudományi Szekció Elméleti orvostudományok – Élettan, kórélettan tagozatának keretében megtartott előadásán, melyet aztán az érkezésünkhöz hasonlóan, szintén fényképekkel pecsételtünk meg.

A késő délutáni órákban már a szabadidős programunkat élvezhettük, mely egy Dunamenti hajókázás volt, ahol egy welcome drink várt minket, és élő cigányzene kísérte végig hevesen dobogó büszke magyar szívünket az anyaország hullámain. Este az egész várost megvilágító fényekben gyönyörködtünk, majd a Budai Várban töltögettük mobilunk galériájának tárhelyét.

A Fővárosi Állat- és Növénykert látogatását péntekre, az utolsó napra hagytuk, végül három órakor vonatra szálltunk a Nyugati pályaudvaron és búcsút vettünk a fővárostól egy mihamarabbi újabb találkozásban reménykedve.